Obchodní podmínky
Pro vkládaní zboží do košíku a odeslání objednávky vás navigační prvky internetového obchodu (e-shopu) intuitivně povedou. V případě jakýchkoliv potíží s nákupem nás neváhejte kontaktovat.
Provozovatel:
Vinařství Bauman s.r.o.
Růžová 354
69102 Velké Bílovice
E-mail: info@vinarstvibauman.cz
Telefon: +420 775365523
I. Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu Vinařství Bauman s.r.o. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Vztahy, které nejsou dotčeny těmito obchodními podmínkami se řídí obecně závaznými právními předpisy.
II. Objednání zboží
Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Objednávka je potvrzena na e-mail nebo telefon uvedený v objednávce. Odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů. Minimální objednané množství je 6 kusů lahví (1 kartón), pokud není uvedeno jinak. Při větším odběru je nutné z přepravních důvodů objednávat celé násobky kartónů. Objednávka jiného počtu lahví než násobků šesti se pro odběratele stává neekonomická.
Důležité upozornění pro odběratele - vína v kartónu nemusí být od jednoho druhu. Rádi vám namícháme různé druhy tak, abyste mohli ochutnat nabídku napříč obchodem a vybrali to pravé víno pro vás.
Pokud z jakéhokoli důvodu nemůžete zboží objednat prostřednictvím e-shopu, můžete tak učinit elektronickou poštou na adrese info@vinarstvibauman.cz, nebo i telefonicky na číslo +420775365523.
Upozorňujeme, že etikety vyobrazené v internetové vinotéce se nemusí vždy shodovat s etiketou na láhvi, která vám bude dodána. Toto bývá způsobeno aktuálními úpravami od producenta. Obsah láhve se pochopitelně nemění.
Platnost objednávky je jeden měsíc. Tzn. v případě neuhrazení zálohy, nepřebrání zboží od přepravce a nevyzvednutí při osobním odběru.
III. Způsob platby
1) dobírkou při využití kurýrní dopravy.
2) bankovním převodem, na základě objednávky Vám bude v den objednávky nebo následující pracovní den vystavená zálohová faktura. Zálohová faktura bude vystavena až po obdržení a potvrzení objednávky. Zboží bude v tomto případě expedováno po připsání příslušné částky na účet, a proto je třeba počítat s prodloužením dodací lhůty.
3) hotově při osobním odběru.
IV. Způsob doručení
1) Přepravní společnost - ve většině případů využíváme kurýrní službu TOPTRANS.
- při zaslání zboží účtujeme 50% cen přepravní společnosti Toptrans (dopravné a balné).
- U platby dobírkou účtujeme plus 45,- Kč rovněž dle cen přepravní společnosti Toptrans.
2)Osobní odběr - osobní vyzvednuté zboží pouze po předchozí domluvě.
Zboží v celkovém objemu 10.000,- Kč a vyšším Vám dodáme ZDARMA.
V. Dodací lhůta
Objednaná vína vám dodáme zpravidla do 7 dnů po obdržení a ověření vaší objednávky. V případě, že nebudeme schopni tuto lhůtu dodržet (vína mohou být na cestě od výrobce, svátky apod.), neprodleně informujeme o zdržení kupujícího.
VI. Ochrana osobních údajů
Kupujícím zaručujeme plnou ochranu osobních údajů v souladu se zákonem č.101/2000 sb. Veškerá data získaná od kupujících slouží výhradně pro vnitřní potřebu provozovatele internetového obchodu.
VII. Reklamace
V případě jakýchkoli reklamací se neodkladně obracejte na info@vinarstvibauman.cz nebo i telefonicky na číslo +420775365523.
V případě dodání poškozené zásilky (zjevně porušený, poškozený, promočený obal nebo hrkající sklo), může kupující zásilku odmítnout.
Je-li na zboží dodaném internetovým obchodem reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci ihned po převzetí zboží.
Vážení zákazníci,
naše zboží k vám putuje prostřednictvím přepravní balíkové služby TOPTRANS. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená, a proto se řiďte prosím následujícími pokyny:
1. Než za zboží zaplatíte, tak si zásilku prosím vždy nejprve prohlédněte před dopravcem jestli není poškozena a jestli její hmotnost odpovídá objemu objednaného zboží.
2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
3. Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít. Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe!
V případě problému s dopravní službou pište na adresu info@vinarstvibauman.cz. Do předmětu uveďte „Stížnost na přepravu“, popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování v internetovém obchodě.
VIII. Záruka
Po dodání zboží kupujícímu neručí prodávající za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházení se zbožím ze strany kupujícího.
IX. DPH
Ceny v internetovém obchodě jsou včetně DPH. Provozovatel je plátce DPH, což znamená, že kupující plátce DPH si může tuto daň odpočtovat.
X. Závěrečné ustanovení
V souladu s § 12 odst. 1 písmene a) zákona č. 379/2005 Sb., v platném znění, nákup v internetovém obchodě může uskutečnit pouze osoba starší 18 let (v den první objednávky). Toto ustanovení se netýká kategorie doplňků.